Taxilieven : belgium carscene.

Re: Taxilieven : belgium carscene.

Berichtdoor Taxilieven » za 09 maart 2013, 22:12

nkm schreef:dat zou ik ook wel leuk vinden. aangezien ik zo soms op ne random avond ook geen zin heb om thuis te zitten en ni weet wa doen (want he stamcafé is toe of dergelijke)
dus da ge gewoon zo iets kunt hebben van "ik ga daar is heen bollen en een klapke doen met gelijkgezinde mensen"
in Amerika en dergelijke is dat iets makkelijker aangezien ze niet echt met hetzelfde weersituatie en politiesituatie zitten als hier in Belgie.
Maar, zoals ik al zei, ik denk dat er in Limburg bij Bruno's al min of meer zoiets is. maar dus niet in elk "deel" van het land


Enfin ben niet van limburg,maar heb net een clipje bekeken van brunos te bilzen,ziet er heel goed uit en is idd wel een geschikte plaats 4 gathering,j hebt ook wel gelijk dat we hier nie echt da best weather onda planet hebben en vooral denk ik,maar ik blijf bescheiden,the carscene in japan en amerika is niet te vergelijken met de onze en ook het huidige klimaat wat betreft boetes,controles etc is niet meer te vergelijken met pakweg 20jaar geleden,like i said b4, da fast and furious life is niet voor iedereen weggelegd,al ben ik al heel blij gelijkgestemde zielen te ontmoeten die dezelfde gedachtes koesteren.
"50% of something is better than 100% of nothing." -The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)
Avatar gebruiker
Taxilieven
D15 Poster
 
Berichten: 121
Geregistreerd: wo 06 maart 2013, 22:11
Woonplaats: West vlaanderen
my honda: CRV,EP3
Advertenties:



  • Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor Raidon » zo 10 maart 2013, 13:36

    Foodstrip ! :)
    Krijg je zo van die dingen:

    Afbeelding
    Honda Civic Type R FK2 - #1640
    -> 10 jaar professioneel Honda ervaring !
    Raidon
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:06
    Woonplaats: Wilrijk (Antwerpen)
    my honda: FK2 #1640
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor Taxilieven » zo 10 maart 2013, 13:54

    Raidon schreef:Foodstrip ! :)
    Krijg je zo van die dingen:

    [ Afbeelding ]



    Thats da life man!
    "50% of something is better than 100% of nothing." -The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)
    Avatar gebruiker
    Taxilieven
    D15 Poster
     
    Berichten: 121
    Geregistreerd: wo 06 maart 2013, 22:11
    Woonplaats: West vlaanderen
    my honda: CRV,EP3
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor vince_ek9 » di 02 apr 2013, 14:20

    ik vind ook wel dat hier iets aan gedaan mag worde, iets zoals teunenberg in olen als het sneeuwt. maar dan zonder sneeuw... :P
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor Taxilieven » di 02 apr 2013, 19:06

    vince_ek9 schreef:ik vind ook wel dat hier iets aan gedaan mag worde, iets zoals teunenberg in olen als het sneeuwt. maar dan zonder sneeuw... :P


    Zoals j kunt zien woon ik in wvl,ook hier is nie echt veel t beleven wat betreft cargathering lees samenscholing van autoliefhebbers,mss is het wel wat te hoog gegrepen wat betreft 'living the american or japanese dream',het gaat er mij feitelijk ook nie om,om te gaan racen,daarvoor ben ik te oud :) en is mijn rijbewijs zie beroep mij te belangrijk,ook wil ik niet anderen in gevaar brengen! I know soms is het verleidelijk om het rechtse pedaal richting vloer te drukken :mrgreen: ,however zoals ik eerder heb uitgelegd het moet gewoon fantastisch zijn om een vrienden te maken die allen dezelfde passie delen en constant op zoek zijn naar 'datgene' die telkens opnieuw zorgt voor emoties!

    Take care bro,

    Lieven
    "50% of something is better than 100% of nothing." -The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)
    Avatar gebruiker
    Taxilieven
    D15 Poster
     
    Berichten: 121
    Geregistreerd: wo 06 maart 2013, 22:11
    Woonplaats: West vlaanderen
    my honda: CRV,EP3
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor vince_ek9 » di 02 apr 2013, 20:38

    Da's exact tgene wa ik eigelijk ook al lang wil se, maar hoe of wa, geen idee...
    Straatracen en zo is ook ni voor mij weggelegd, automechanicien zonder rijbewijs, that also doesn't work... ;)
    Inderdaad gewoon samekome, gelijkgezinden ontmoeten, ervaringen en kennis uitwisselen, vergelijken, en verder gewoon gezelligheid...
    Maar vind vooral maar is een goeie locatie he. Iets zoals foodstrip, da hierboven ergens vermeld werd, is ideaal, maar ik weet zo ni direct iets.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor integradical » di 02 apr 2013, 20:58

    vince_ek9 schreef:Da's exact tgene wa ik eigelijk ook al lang wil se, maar hoe of wa, geen idee...
    Straatracen en zo is ook ni voor mij weggelegd, automechanicien zonder rijbewijs, that also doesn't work... ;)
    Inderdaad gewoon samekome, gelijkgezinden ontmoeten, ervaringen en kennis uitwisselen, vergelijken, en verder gewoon gezelligheid...
    Maar vind vooral maar is een goeie locatie he. Iets zoals foodstrip, da hierboven ergens vermeld werd, is ideaal, maar ik weet zo ni direct iets.


    en zeker wat centraal voor iedereen,nu plaatsen genoeg,grote parkings,ondergrondse,tankstations,you name it,het enige nadeel is,er zullen altijd wel rotte appels zijn,en dat is ook hetgene wat de carscene zo moeilijk maakt
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor Bubbels** » di 02 apr 2013, 21:02

    Zoiets zou toch nooit blijven duren.
    Voor zover er al iedere keer volk op af zou komen zullen er zoiezo ook altijd idioten tussen zitten die zich moeten bewijzen door te burnen en veel lawaai te maken.
    En voor je het weet zal je er niet meer mogen staan wegens overlast, vuiligheid die achterblijft etc.

    Was met FS zo en dat zou hier niet anders zijn, de mensen die op Wangan Warriors waren afgelopen zondag zullen wel snappen wat ik bedoel en waarom ook daar vroeg of laat mogelijk geen meetings meer georganiseerd zullen worden (als het zo verder gaat toch).
    Avatar gebruiker
    Bubbels**
    D17 Poster
     
    Berichten: 224
    Geregistreerd: zo 20 jan 2013, 04:58
    my honda: Civic Type-R EP3
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor unleashed civic » di 02 apr 2013, 22:36

    Ik heb ook de filmpjes gezien van Wangan Warriors,
    je ziet ze tegen hoge snelheden de parking afgaan.
    (al ging die witte NSX wel heel rustig :goed: )

    Altijd gaan er mensen zijn die zich willen bewijzen,
    die moet je dan proberen te weren spijtig genoeg.

    De naftpompcrashes die in de winter georganiseerd worden, morgen tijdens de zomer ook wel komen hoor.
    Heb wel weet van m&g op woensdagavond, in o-vl, maar vraag me niet waar ... (ik heb altijd wedstrijd woensdag dusjha ...)
    My Civic Coupé build
    I'd rather lose by a mile because I built my own car,
    then win by an inch because someone else built it for me.
    Your car is your story, so don't let someone else write the book!
    Avatar gebruiker
    unleashed civic
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1947
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 13:47
    Woonplaats: Willebroek
    my honda: EJ6
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor Taxilieven » wo 03 apr 2013, 22:28

    Wel tof dat er hier reactie op komt,ik ben er mij ook wel van bewust dat de gedachte utopisch is,kheb vroeger heel veel meetings gedaan in engeland en toegegeven wat betreft organisatie en gedisciplineerdheid jee what a word was da echt wel top,enfin meetings zijn georganiseerde 'gatherings',zoals eerder beschreven gaat het mij feitelijk om een soort 'daikukofuto' place in belgie,een plaats waar je weet als je er komt ongeacht het uur of dag dat er zeker autoliefhebbers zijn.
    Wat betreft steetracers,die heb je overal,that's the nature of the beast,ben je voor of ben je tegen?ik denk als we allen de spiegel voorhouden we allemaal wel een keer 'gezondigd' hebben? Echter bij mijn weten bestaat er hier niet echt een kanjostyleclub?
    Streetracen heeft eigenlijk ook niets te maken met 'showingoff' your car,streetracen is veel meer dan doing the quartermile,sorry echte streetracers zijn dag en nacht bezig met hun auto,het is zoals het bekende plaatje eat,sleep...
    Wat ik wil zeggen is dat het een way of life is,het beheerst je leven,begrijp me niet verkeerd ik bedoel hier niet dat the race het belangrijkste is,om kernwoorden te gebruiken gaat het om: het modificeren van de auto,het samenkomen met gelijkgestemden,being different than others,being part of something 'illegal' en het belangrijkste en daar ben ik in mijn hart zeker van ,het ervaren van adrenaline and being moved by...
    Ongeacht leeftijd,rang of stand autoliefhebbers pur sang zijn steeds op zoek naar emoties,die drang is er,zeker weten!
    Het is hier zeker niet mijn bedoeling te promoten of op te roepen voor...I DONT WANT TROUBLE ;)
    In ieder geval aan iedereen bedankt voor de vele reacties en aan hun die zich hierin kunnen vinden please respond! Ik ben meer dan blij om soulm8s te woord te staan.

    Take care all of ya,

    Lieven.
    "50% of something is better than 100% of nothing." -The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)
    Avatar gebruiker
    Taxilieven
    D15 Poster
     
    Berichten: 121
    Geregistreerd: wo 06 maart 2013, 22:11
    Woonplaats: West vlaanderen
    my honda: CRV,EP3
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor nkm » wo 03 apr 2013, 23:29

    ikzelf heb net voor je deze topic startte wel een groep op fb opgericht voor mensen zonder club, die naar meetings rijden. dat we zo kunnen afspreken dat is dan voor de kempen. mensen uit de buurt.
    ben ik ook wel lichtjes mee vanplan van binnenkort als er "niks" te doen is op te zetten van daar samenkomen voor lol. dus m&gtje te doen.
    maar dit is allemaal nog steeds heel pril.
    don't be scared of failure, for the only failure is never to try
    Avatar gebruiker
    nkm
    H23 Poster
     
    Berichten: 748
    Geregistreerd: ma 11 jun 2012, 00:29
    Woonplaats: kampenhout
    my honda: EK9
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor VRX » wo 03 apr 2013, 23:31

    Elke vrijdag komen wij in de omgeving van Hasselt samen, echter niet alleen met Japanse wagens (wel voornamelijk).
    80% is performance gericht, 20% is "gewoon" autoliefhebber.

    We hebben een facebook groep waar we afspreken: http://www.facebook.com/groups/131634040238811/

    Met het slechte weer komen we vooral samen bij Bruno's in Munsterbilzen, maar zodra de avonden terug warmer worden zal het vooral in Hasselt te doen zijn. Verder gaan we in de zomer ook eens een "SpeedConcept on Tour" organiseren waar we dan enkele opeenvolgende vrijdagen eens naar andere provincies/gemeentes zouden gaan...
    Ik zou zeggen, hou onze facebook in het oog voor meer info
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor Connix » wo 03 apr 2013, 23:54

    VRX schreef:Elke vrijdag komen wij in de omgeving van Hasselt samen, echter niet alleen met Japanse wagens (wel voornamelijk).
    80% is performance gericht, 20% is "gewoon" autoliefhebber.

    We hebben een facebook groep waar we afspreken: http://www.facebook.com/groups/131634040238811/

    Met het slechte weer komen we vooral samen bij Bruno's in Munsterbilzen, maar zodra de avonden terug warmer worden zal het vooral in Hasselt te doen zijn. Verder gaan we in de zomer ook eens een "SpeedConcept on Tour" organiseren waar we dan enkele opeenvolgende vrijdagen eens naar andere provincies/gemeentes zouden gaan...
    Ik zou zeggen, hou onze facebook in het oog voor meer info



    en das de moeite ze manne :goed: zowel het gezelschap als de wagens, feels like a second home
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Connix
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3874
    Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
    Woonplaats: Schaffen
    my honda: Civic EP2
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor Taxilieven » do 04 apr 2013, 08:02

    VRX schreef:Elke vrijdag komen wij in de omgeving van Hasselt samen, echter niet alleen met Japanse wagens (wel voornamelijk).
    80% is performance gericht, 20% is "gewoon" autoliefhebber.

    We hebben een facebook groep waar we afspreken: http://www.facebook.com/groups/131634040238811/

    Met het slechte weer komen we vooral samen bij Bruno's in Munsterbilzen, maar zodra de avonden terug warmer worden zal het vooral in Hasselt te doen zijn. Verder gaan we in de zomer ook eens een "SpeedConcept on Tour" organiseren waar we dan enkele opeenvolgende vrijdagen eens naar andere provincies/gemeentes zouden gaan...
    Ik zou zeggen, hou onze facebook in het oog voor meer info


    Bij deze aanzoek gedaan op FB,bedankt voor de info en het toffe initiatief!
    "50% of something is better than 100% of nothing." -The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)
    Avatar gebruiker
    Taxilieven
    D15 Poster
     
    Berichten: 121
    Geregistreerd: wo 06 maart 2013, 22:11
    Woonplaats: West vlaanderen
    my honda: CRV,EP3
    Advertenties:

    Re: Taxilieven : belgium carscene.

    Berichtdoor vince_ek9 » wo 24 apr 2013, 14:21

    hier nog is over nagedacht, eigelijk hebbe we bij ons in de buurt hier ook geen slechte locatie,
    grote parking, afgeschermd van het zicht van de openbare weg, met een cafe, een bowlinghal, een fuifzaal en een discotheek eraan
    en relatief makkelijk te bereiken vanuit alle windstreken, vlak bij autoastrade antwerpen-hasselt, en op een 15min van autostrade brussel-luik
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten