Hallo luitjes...
Ik zou eens willen weten waar ik in de regio Hasselt, Limburg , produkten van meguiars kan vinden.... Alvast bedankt voor het antwoorden.
Greetz!

$1 schreef:$2ttp://nl.meguiars.be/stockist-locator
$1 schreef:$2s niet in hasselt, maar bij Custom Import Arts kunde ook alles krijgen wat ge maar nodig kunt hebben van Meguiars
zou wel handig zijn $1 schreef:$2allo luitjes...
Ik zou eens willen weten waar ik in de regio Hasselt, Limburg , produkten van meguiars kan vinden.... Alvast bedankt voor het antwoorden.
Greetz!

$1 schreef:$2$1 schreef:$2s niet in hasselt, maar bij Custom Import Arts kunde ook alles krijgen wat ge maar nodig kunt hebben van Meguiars
heeft den tom da eigelijk in stockzou wel handig zijn
$1 schreef:$2k vind de spulletjes van meguiar een beetje overpriced als je ze naast andere zet que prijs kwaliteit.
Maar goed, daar gaat het nu helemaal niet om hé ;P
$1 schreef:$2$1 schreef:$2allo luitjes...
Greetz!
API Thijsen in Sint-Truiden! is een erkend meguiar's dealer...en heeft toch wel een hele stand enkel voor meguiar's staan hoor
ik haal daar alles voor de auto qua meguiar's spullen en da is een 2 min. van men deur af dus das poepsimpel...
http://www.openingsuren.com/detail.php?edit=5004147 hier ineens het adres en openingsuren.. hadden vroeger een site van hun eigen maar nu vind ik ze niet meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast