an deze namelijk krijgen aan een spotprijske en zou hem graag hebben maar dan moet hij natuurlijk passen.
hij komt van een Accord van '99,das de enige info die ik heb.
Wie kan mij helpen?

$1 schreef:$2ou normaal moeten passen vanaf bouwjaar 96
$1 schreef:$2at noem jij een spotprijs ? is dan toch wel inclusief airbag zekers ?
op zich heb ik het vroeger in m'n prelude gehad, zijn één van de fijnste stuurtjes die ik ooit in m'n handen heb gehad
$1 schreef:$2e buitenkant maakt echt niks in prijs, as ge 75 betaald voor het stuur, en achteraf zeker 250 voor de airbag.... terwijl 'n normale prijs voor 'n compleet stuur met airbag 250€ is..... koopt u dat in één keer tegoei, ken erzoveel wat het in stukken gekocht hebben... allemaal spijt van.
$1 schreef:$2a ik denk da ze hier bedoelen is da de Airbag die nu int midden van uw origineel stuur zit, ni dezelfde vorm heeft als de airbag die normaal int midden van het s2k stuur zit..
$1 schreef:$2nkel zo'n stuur kopen als ie COMPLEET is, anders heb je echt geld weggegooid. Maar moet u wel erbij zeggen, dat als je 'n compleet stuur vind met airbag, en hier 250€ voor moet betalen, je hier geen spijt van krijgt. Zijn zowat de meest zalige stuurtjes die ik ooit in 'n honda geweten heb.
$1 schreef:$2an wie wou je dat stuur kopen misschien ?
$1 schreef:$2irbag maakt wel uit, ook al werkt het ding niet.
Anders ziet dat stuur er toch gewoon niet uit als het binnenste gedeelte ontbreekt...![]()
[ Afbeelding ]
Is toch geen zicht zo?
En de defecte plofzak uit je Coupé past niet in het S2K stuur... Dus overzetten is geen alternatief
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten