achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

Berichtdoor daxcer » wo 01 sep 2010, 14:43

hoe verwijder ik het achterpaneel van mijn civic fn 2 om aan de achterste luidsprekers te geraken ???
daxcer
Camino user
 
Berichten: 44
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 20:24
Woonplaats: Sint-Truiden
my honda: civic type r FN2
Advertenties:



  • Re: achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

    Berichtdoor Beast19rp » wo 01 sep 2010, 14:51

    t'is in het engels maar zeer duidelijk

    http://www.civictype-r.co.uk/forum/view ... 3&t=155805
    proud member of the "Honda stylerz"
    Beast19rp
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:02
    Woonplaats: Alle sur semois
    my honda: geen meer
    Advertenties:

    Re: achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

    Berichtdoor daxcer » wo 01 sep 2010, 19:27

    super bedankt is idd zeer duidelijk :goed:
    daxcer
    Camino user
     
    Berichten: 44
    Geregistreerd: di 31 aug 2010, 20:24
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: civic type r FN2
    Advertenties:

    Re: achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

    Berichtdoor daxcer » di 19 okt 2010, 10:38

    Even weg geweest maar heb ondertussen het paneel kunnen verwijderen.

    De originele luidsprekers zien er erg armzalig uit maar geloof bijna niet dat hier nog zoveel geluid uit komt met een magneet de groote van een stop van een petfles :lol:

    Nu had ik geopteerd na alle voorstellen enz voor hoedenplank speakers te plaatsen en heb deze van de week eens aangesloten (Pioneer) vooraleer gaten te wippen in de hoedenplank.
    Deze Pioneer spelen niets van Bass ook mijn oude JBL luidsprekers spelen enkel maar de hoge en midden tonen :cry:

    Nu zag ik toevallig dat Honda bij de accessoires een geluidspakket aanbied zeg maar een upgrade, met anders speakers en een extra klein kastje dat achter de radio unit geplaatst wordt dat de bassen moeten doorsturen :?

    Kan het zijn dat die originele autoradio de bassen filtert om zo die armzalige luidsprekertjes te sparen :?:

    Of ligt dit aan het feit dat de nominale Wattage van de luidspreker te hoog is :?:
    daxcer
    Camino user
     
    Berichten: 44
    Geregistreerd: di 31 aug 2010, 20:24
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: civic type r FN2
    Advertenties:

    Re: achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

    Berichtdoor jeremiah » di 19 okt 2010, 14:40

    Zoek hier maar eens tussen: http://www.civinfo.com/forum/ipods-mp3-players-ice/ :-D

    Daar vind ge meer dan genoeg informatie over alle ICE, ... over de 8th gen Civic's...

    Wat ik er al vernomen heb, is dat niet alleen onze boxen, maar ook onze Headunit zeer crappy is... Bijgevolg zou het Bass Works pakket van Honda ook helemaal geen goed geluid geven (alleen iets harder, maar als ge van een echt mooi zuiver geluid houdt, gaat ge u ergeren). Voor hetzelfde geld kunt ge een véél betere upgrade uitvoeren qua boxen etc...

    Maar da's ook alleen maar hetgene wat ik gelezen heb. :-) K vind de radio, boxen, ... ook prul, maar kheb het geld niet om er iets anders in te zwieren :-)

    Maar vooral op Civinfo gade veel informatie vinden. ;-)
    Avatar gebruiker
    jeremiah
    D15 Poster
     
    Berichten: 103
    Geregistreerd: ma 31 mei 2010, 17:18
    my honda: Civic FK3
    Advertenties:

    Re: achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

    Berichtdoor bert » di 19 okt 2010, 19:59

    ik heb er co-axiale van honda in staan, kost wel wat geld voor 4 speakers maar spelen goed zuiver en de bassen komen goed door
    wel geen originele radio ,speakers in de hoedenplank zou ik niet doen ,zit je weer te prullen met die kabels
    speelt niet de pannen van 't dak maar tis wel voldoende
    bert
    D17 Poster
     
    Berichten: 207
    Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 18:59
    Woonplaats: jakamaka
    my honda: eg
    Advertenties:

    Re: achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

    Berichtdoor daxcer » wo 20 okt 2010, 08:11

    Ja 782 euro voor 4 ander speakertjes en een extra "weet ik veel "kastje is wel heel erg veel geld.

    Had gewoon gehoopt met andere speakers achteraan al een heel eind verder te geraken zonder je bankrekening te hoeven plunderen. Want vooraan vind ik het wel goed genoeg spelen alleen vanachter had iets meer bass mogen zijn dan was het wat meer gevuld zeg maar
    Maar stel dat die radio gewoon niets van bass doorgeeft dan heb je nog niets aan betere speakers :?:

    @ jeremiah merci voor de link ga er mijn licht eens opsteken

    @ bert andere radio ?? de van ons zit toch in het ganse dascboard verwerkt ? hoe krijg je daar een los exemplaar in ??
    daxcer
    Camino user
     
    Berichten: 44
    Geregistreerd: di 31 aug 2010, 20:24
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: civic type r FN2
    Advertenties:

    Re: achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

    Berichtdoor bert » wo 20 okt 2010, 19:11

    @ bert andere radio ?? de van ons zit toch in het ganse dascboard verwerkt ? hoe krijg je daar een los exemplaar in ??[/quote]

    er staat een topic over op het oude forum
    ik had dit probleem niet k heb mij een lichtweigt gekocht :arrow: geen standaart radio :nono:
    bert
    D17 Poster
     
    Berichten: 207
    Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 18:59
    Woonplaats: jakamaka
    my honda: eg
    Advertenties:

    Re: achterpaneel verwijderen fn2 civic ???????

    Berichtdoor Valentinow » wo 20 okt 2010, 19:30

    Honda Bass Works sucked. Heb deze optie ook in de auto gehad. 700€ weggesmeten geld. Heb ondertussen zelf andere versterker gestoken + woofer. Dat is idd een heel klein kaske dat ze onderin je radio inbouwen waar je een klein beetje bass op kan afstellen. Maar hierop moet je dan ook weer de garagist vertouwen omdit goed te doen, want eenmaals de radio terug ingebouwd kan je hier niet meer aan of je moet em terug uitbouwen.
    Valentinow
    Camino user
     
    Berichten: 32
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 16:36
    my honda: Honda Civic Fn2 CHW
    Advertenties:


    Keer terug naar Interieur

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten