Interieur 'opfrissen', herspuiten/overtrekken?

Interieur 'opfrissen', herspuiten/overtrekken?

Berichtdoor Tim_EG3 » za 18 mei 2013, 17:31

Hallo, het interieur van mijn EG is echt bijna overal bekrast en vuil precies, met soms echt nog diepe krassen...
Ik zou dit graag oplossen, bv mijn dakhemel ga ik overtrekken e.d., maar mijn interieurpanelen zou ik niet weten hoe ik dat kan oplossen.
Kan je dit soms oplossen met een filler en dan spuiten of zou dit duurder zijn dan een ander interieur te kopen?

Iemand ook tips om de vloerbekleding terug als nieuw te maken? Ik dacht eerst zelf stof kopen en dan uitsnijden, maar misschien bestaan er betere oplossingen.

Ik wil anders wel eens foto's trekken moest mijn vraag niet duidelijk zijn, maar ik vind het echt zonde zo :cry:

Alvast bedankt!
The Power of Dreams.
Honda MB 50 / Honda CBR 400 / Cagiva Mito 125 7speed / Honda Civic EG3 Tahitian
Tim_EG3
D17 Poster
 
Berichten: 267
Geregistreerd: do 08 dec 2011, 12:13
Woonplaats: Dendermonde
my honda: Civic EG3
Advertenties:



  • Re: Interieur 'opfrissen', herspuiten/overtrekken?

    Berichtdoor kennytje0 » za 18 mei 2013, 18:23

    je kan altijd "flocken" overwegen dat doen ze bij all4honda dit zal echter wel duurder zijn
    ik geloof dat een dashboard 150euro kost ongeveer, ik weet wel niet of een vloermat kan.

    je moet maar eens horen ;)
    Daily : bmw e46 320d berline, M pack, Breyton Gtp wheels, BBS RS700 wheels, wrapped in 3m dinoc m261
    Tracktoy (soon to be): B-series powered ej9
    kennytje0
    D17 Poster
     
    Berichten: 204
    Geregistreerd: wo 04 jan 2012, 02:51
    Woonplaats: Westmalle
    my honda: civic ej9
    Advertenties:

    Re: Interieur 'opfrissen', herspuiten/overtrekken?

    Berichtdoor Tim_EG3 » za 18 mei 2013, 18:33

    kennytje0 schreef:je kan altijd "flocken" overwegen dat doen ze bij all4honda dit zal echter wel duurder zijn
    ik geloof dat een dashboard 150euro kost ongeveer, ik weet wel niet of een vloermat kan.

    je moet maar eens horen ;)

    Bedankt, maar dat is idd wel wat duurder :D voor een 150 euro vind je al bijna een interieur, boven mijn budget voorlopig :p
    The Power of Dreams.
    Honda MB 50 / Honda CBR 400 / Cagiva Mito 125 7speed / Honda Civic EG3 Tahitian
    Tim_EG3
    D17 Poster
     
    Berichten: 267
    Geregistreerd: do 08 dec 2011, 12:13
    Woonplaats: Dendermonde
    my honda: Civic EG3
    Advertenties:


    Keer terug naar Interieur

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten